Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

<<< powrót

Wyjazd integracyjny młodziezy z Zespołu Szkół Geodezyjno-Drogowych i Gospodarki Wodnej w Krakowie

Od początku wyprawy nie opuszczał nas dobry humor i towarzyszyła piękna pogoda. Podczas wyjazdu mieliśmy mnóstwo atrakcji. Zwiedzaliśmy tajemnicze komnaty zamku w Niedzicy, wysłuchaliśmy ciekawych podań i legend związanych z tym miejscem. Wieczorem były śpiewy i tańce przy pieczeniu kiełbasek. Zabawy i rozmowy trwały do białego rana. Nikt jednak (no może poza wychowawcami) nie był zmęczony. Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy na rejs statkiem „HARNAŚ“ po jeziorze Czorsztyńskim. Z pokładu podziwialiśmy okoliczne zabytki architektury i przyrody: m. in. zamek w Czorsztynie, zaporę wodną w Niedzicy, której projektantem był patron naszej szkoły Gabriel Narutowicz i Pieniński Park Narodowy. Po powrocie do ośrodka mieliśmy okazję sprawdzić nasze uzdolnienia manualne, gdyż zorganizowano nam zajęcia z rękodzieła ludowego. Każdy mógł własnoręcznie zrobić sobie pamiątkę. Cóż nie było łatwo ale nikt się nie poddawał.

Do Krakowa wróciliśmy bardzo zmęczeni ale bogatsi o nowe znajomości, przyjaźnie i niezapomniane wrażenia.

Wycieczki pierwszaków odbyły się w dniach: 17 -18 września kl. 1la z wychowawczynią Dorotą Prochaska i kl. 1lb z wychowawcą Michałem Rozumem oraz opiekunem panem Przemysławam Kubalem. 21-22 września kl. 1 lc z wychowawcą Tomaszem Włóką i kl. 1g z wychowawcą Pawłem Rogowcem oraz opiekunem panem Leszkiem Bobołowiczem.

za: www.szkolaimnarutowicza.krakow.pl

Strona główna | Informacje o Ośrodku | Atrakcje turystyczne | Galeria zdjęć | Kontakt i lokalizacja
  © Pijarski Ośrodek Edukacyjno - Rekolekcyjno - Wypoczynkowy w Łapszach Niżnych.